Když nám v pátek 13.3.2020 oznámili, že se zavírají školky Údolí Desné, bylo otázkou času, kdy se zpřísní opatření. Proto jsem ještě v tento den nakoupila různé potřeby na domácí tvoření (krepové papíry, lepidla, třpytky, velikonoční dekorace, samolepky apod.).
V neděli jsem ušila svou první roušku a pokračovala v této práci po chvílích celý týden. Zásobila jsem tak rodinu a blízké. Do této činnosti se vehementně pustila i moje maminka a začala zásobit rouškami kolegyně z nemocnice v Šumperku.
Dnes je neděle 22.3.2020 a já jsem začala přemýšlet, co budeme dělat se čtyřletou dcerkou doma, ono totiž pořád si hrát a „vařit z vody“ taky nejde do nekonečna.
Jsem toho názoru, že děti mají rády řád a určité povinnosti.
Sedla jsem tedy k internetu a začala hledat nějaké materiály pro předškoláky. Rozhodla jsem se, že alespoň půl hodiny ráno a půl hodiny odpoledne by měla mít dcera stanovený režim.
Inspirovala jsem se samozřejmě školkou, režimem, na který je dcera zvyklá.
V neděli jsem ušila svou první roušku a pokračovala v této práci po chvílích celý týden. Zásobila jsem tak rodinu a blízké. Do této činnosti se vehementně pustila i moje maminka a začala zásobit rouškami kolegyně z nemocnice v Šumperku.
Dnes je neděle 22.3.2020 a já jsem začala přemýšlet, co budeme dělat se čtyřletou dcerkou doma, ono totiž pořád si hrát a „vařit z vody“ taky nejde do nekonečna.
Jsem toho názoru, že děti mají rády řád a určité povinnosti.
Sedla jsem tedy k internetu a začala hledat nějaké materiály pro předškoláky. Rozhodla jsem se, že alespoň půl hodiny ráno a půl hodiny odpoledne by měla mít dcera stanovený režim.
Inspirovala jsem se samozřejmě školkou, režimem, na který je dcera zvyklá.
- ROZCVIČKA – BÁSNIČKA
- KRESLENÍ – pracovní listy
- ČTENÍ
- TVOŘENÍ, ELEKTRONICKÉ HRY, PÍSNIČKY Z YOUTUBE apod.
Vzala jsem nepoužívaný šanon s „eurosložkami“.
Vytiskla jsem pro mou potřebu tuto výbornou e-knihu.
Na každý den jsem si do složek připravila říkanku se cvičením, potom příběh ke čtení a pracovní listy.
S dcerou jsem to hned vyzkoušela a první „zkušební půlhodinku“ zvládla na jedničku.
Našla jsem i moc pěkné pracovní listy, které jsou tematicky řazeny dle měsíců
Nařízení omezení pohybu – co s dětmi venku?
Zajímalo by mě, jak řešíte pohyb svých dětí venku. Dovolíte jim hrát si s jinými dětmi z ulice? Nejprve jsem dceři dovolila, hrát si s dětmi (v rouškách) venku, ale už začínám být na pochybách, jestli je to správně. Budu ráda, když napíšete do komentáře, jak toto v Rapotíně řešíte vy.A co říct závěrem? Chtěla bych poděkovat paní Opršálové, vedoucí učitelce z MŠ Sluníčko a jejím kolegyním, protože teď, když mám na dceru více času vidím, co všechno umí a zvládne. Pořád si brouká nějaké písničky, básničky, evidentně ze školky, protože my s manželem takové vůbec neznáme.
Snad všichni zůstaneme zdraví a tuto dobu zvládneme, jak ekonomicky, tak psychicky.
Radka Kalbáčová
Zdroj:
www.predskolaci.cz
Komentáře
Okomentovat
Diskuse je vítána. Internet však není tak anonymní, jak se může zdát, proto děkujeme, že diskutujete v mezích slušného chování.